- Acasă |
- Despre-anvelopele-eco
• De ce anvelopele ECO ruleaza cu 50% km + fata de anvelopele noi calitate STANDARD și cel puțin egal cu anvelopele noi calitate PREMIUM ?
Odată ce avem o anvelopă Michelin, GoodYear, Continental, Dunlop, Bridgestone, doar cu profilul consumat și cu structura textilă/metalică intactă înseamnă că avem o carcasă perfectă cu valoare 0 la care doar în construcția ei s-au investit 75% din valoarea anvelopei.
Restul de 25% a reprezentat cel mai important cauciuc aplicat pe Banda de rulare și pe toată suprafața exterioară a anvelopei
Acest mare beneficiu gratuit ne permite să producem și să aplicăm din nou 25% din cel mai calitativ material existent pe piață și asfel se ajunge la o anvelopă nouă cu valoare maximă de 50% și totodată cu performanțe de anvelope PREMIUM +.
• De ce aderența la anvelopele ECO este mai mare cu cel puțin 30% față de anvelopele noi STANDARD și cel puțin aceeași aderență ca la anvelopele noi PREMIUM ?
Având o anvelopă doar cu profilul consumat, dar cu structura textilă și metalică intactă, Michelin, GoodYear, Continental, Dunlop, Bridgestone, gratuit, este foarte important să investești maxim 25% în cea mai bună materie primă și să obții cel puțin aceeași ADERENȚĂ ca în cazul anvelopelor PREMIUM +
În plus, la acestă aderență care este foarte mare în comparație cu celelalte anvelope de pe piață mai contribuie și DESIGNUL profilului bine proporționat și mai ADÂNC
• Cum se produc anvelopele noi Michelin, GoodYear, Continental, Dunlop, Bridgestone, etc:
Producția anvelopelor de la 0 se face în ordinea următoare:
- Se aplică camera de ermetizare
- Se aplică cordul textil/metalic pentru rezistența anvelopei
- Se aplică un strat de cauciuc pentru protecția cercului metalic (talonul)
- Se aplică cele două cercuri metalice
- Se aplică aplică încă un strat de cauciuc peste cercurile metalice
- Se aplică 2 straturi de cauciuc pe zona umerilor anvelopei
- Se aplică banda laterală de cauciuc
- Se aplică 2 straturi de metal oblice
- Și în final se aplică banda de rulare produsă din cel mai calitativ cauciuc pentru a avea cea mai bună aderență la sol
- Anvelopa este așezată în matriță pentru vulcanizare.
- Anvelopa este introdusă în matriță pentru vulcanizare. Vizionează producția anvelopei Michelin
• Cum se produc anvelopele ECO:
- Se selectează anvelopa doar cu profilul consumat și cu structura textilă/metalică intactă
- Se verifică cu Sherograf structura metalică și textilă a anvelopelor ca să fie intactă
- Se îndepărtează tot cauciucul exterior al anvelopei de pe structura metalică și textilă
- Se aplică banda de rulare produsă din cel mai calitativ cauciuc pentru a avea cea mai bună aderență la sol
- Și în final se aplică benzile de cauciuc pe toată suprafața exterioară
- Anvelopa este așezată în matriță pentru vulcanizare Vizionează producția anvelopei
- Anvelopa este introdusă în matriță pentru vulcanizare.
După cum ați văzut economia pe care o faceți cu anvelopele ECO este justificată 100% și în plus 100% ecologică